Vragen? Bel ons op 0525 – 21 60 09

Vragen? Bel ons op 0525 - 21 60 09

We helpen met

Computer reparatiesstoringen oplossenupgradesvirussen verwijderenback-ups maken

Computer reparaties

Reparatie prijs aanvragen
Veel gestelde vragen2020-11-17T18:35:23+01:00

Veel gestelde vragen

01. Wat doen wij om Corona tegen te gaan?2020-04-15T13:31:02+02:00
Bij de ophaal en bezorg service houden wij gepaste afstand en u kan uw systeem dan in een krat leggen die wij voor de deur leggen.
De winkel is in verband met corona tijdelijk gesloten. Hierdoor bieden wij tijdelijk alleen nog maar de optie van de haal en bezorg service.
In de regio Elburg, T’ Harde en Nunspeet gelden dat er geen ophaal/terugbreng kosten in rekening worden gebracht. Daarbuiten bepalen wij naar aanleiding van de ophaal en terugbreng locatie de van u een tegemoetkomend en passend tarief. Verder zorgen wij ervoor dat wij steriel te werk gaan met de apparatuur.
02. Hoe kan ik mijn reparatie en of producten betalen?2020-04-22T09:26:47+02:00

Dit kan per pin bij onze medewerkers in het reparatiecentrum, of via een tikkie/betaalverzoek die vooraf betaald moet worden. Helaas doen wij niet aan contante betalingen i.v.m. de veiligheid van onze medewerkers.

03. Wat houdt de garantie op jong gebruikte producten in?2020-04-22T09:29:49+02:00

De garantie afhandeling van de jong gebruikte producten vind plaats in ons eigen reparatiecentrum. Mocht het apparaat niet meer te repareren zijn en valt deze binnen de Veluwe Repair garantietermijn, dan zullen wij het product omruilen voor een gelijkwaardig product.
Het is helaas niet mogelijk om uw geld terug te krijgen.

04. Hoe lang ben ik mijn laptop of computer kwijt voor een SSD upgrade?2020-04-22T09:17:01+02:00

Ongeveer 2 uur, vaak kan het systeem dezelfde dag nog worden opgehaald. Wilt u graag meer informatie over onze SSD upgrade dienst? Klik dan hier.

05. Ben ik door een virus al mijn bestanden kwijt?2020-04-22T09:18:14+02:00

Dit ligt er aan welk virus het is, in de meeste gevallen behoud het systeem al zijn bestanden. Wilt u meer informatie over onze dienst virus verwijdering? klik dan hier.

06. Kan ik na het upgraden van mijn Windows al mijn bestanden en programma’s nog gebruiken?2020-04-22T09:18:50+02:00

De meeste programma’s kunnen na het upgraden nog gebruikt worden, bepaalde programma’s worden niet ondersteunt door het nieuwere versies van Windows. Wij helpen u graag met het zoeken van alternatieven voor de desbetreffende software. Ook helpen wij graag met het optimaliseren van uw systeem na de upgrade.

07. Hoe vaak moet ik een computer APK laten uitvoeren?2020-04-22T09:19:32+02:00

Wij raden aan dit minimaal 1 keer per jaar te laten doen. Wilt u meer informatie over een computer APK? Klik dan hier.

08. Zijn er verschillende versies van Windows die ik kan kiezen?2020-04-22T09:20:03+02:00

Ja, er zijn verschillende versies die u kunt kiezen. Voor thuisgebruik raden wij standaard de Windows Home editie aan. Voor ander gebruik kunnen wij dit in overleg met u bepalen. Wilt u extra informatie over onze Windows verkoop dienst? Klik dan hier. Of wilt u extra informatie over onze Windows installatie dienst? Klik dan hier.

09. Ik heb een oud systeem, kan ik deze nog laten upgraden?2020-04-22T09:20:18+02:00

Dit is vaak nog wel mogelijk, wij zullen bij oudere systemen wel eerst kijken naar de specificaties hiervan en in sommige gevallen geven wij u een ander advies. Mocht u zelf graag een ander systeem willen dan kunt u altijd nog kijken op onze verkoop pagina. Hier bieden wij u jong gebruikte en nieuwe systemen aan voor een mooie prijs. Klik hier om naar deze pagina te gaan.

10. Ik heb mijn systeem nodig om te werken, kunnen de werkzaamheden ook in het weekend gedaan worden?2020-04-22T09:20:45+02:00

De werkzaamheden kunnen in overleg in het weekend worden uitgevoerd als dit de u beter uit komt. Wilt u hier graag met ons contact over? Vul dan ons contact formulier in met uw vraag en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Klik hier om naar het contact formulier te gaan.

11. Ik wil mijn opslag laten uitbreiden, kan ik hierdoor mijn huidige bestanden, instellingen en programma’s behouden?2020-04-22T09:21:00+02:00

U kunt zeker uw huidige bestanden, instellingen en programma’s behouden. Wij breiden opslag uit maar upgraden ook opslag van de traditionele harde schijf naar een sneller type harde schijf genaamd de SSD. Wilt u hier meer informatie over? Klik dan hier.

12. Ik kan mijn systeem alleen in de avonduren brengen, is dit ook mogelijk?2020-04-22T09:21:29+02:00

Dit is in overleg met Veluwe Repair mogelijk. Neem contact met ons op via het contact formulier. Klik hier om naar de contact pagina te gaan. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

13. Verkopen jullie ook systemen en accessoires?2020-04-22T09:21:40+02:00

Wij verkopen ook systemen en accessoires in onze winkel. Voor meer informatie zie onze Verkoop pagina.

14. Leveren jullie ook diensten voor Apple producten?2020-04-22T09:22:43+02:00

Wij leveren ook diensten voor Apple producten zoals installaties, gebruiksklaar maken van de producten, het leveren van de producten etc. wij voeren alles uit, behalve hardware reparaties zoals bijvoorbeeld schermreparaties.

15. Leveren jullie computerdiensten door heel Nederland?2020-04-22T09:24:43+02:00

Wij leveren computerdiensten door heel Nederland als de u het betreffende systeem zelf komt brengen en ophalen, ook verzenden wij door heel Nederland. Voor de haal en bezorgservice focussen wij ons op de Veluwe.

16. Staat jou vraag hier niet tussen?2020-04-22T09:24:54+02:00

Heb je een vraag die hier niet tussen staat, dan hebben wij voor jou een formulier. Wij mailen jou dan zo spoedig mogelijk terug.

    17. Duurt het maken van een back-up lang?2020-04-22T09:25:22+02:00

    Nee, meestal kan het systeem na 2 uur weer worden opgehaald.

    18. Bieden jullie ook hulp aan op locatie?2020-04-22T09:25:36+02:00

    In verband met het Corona of Covid-19 virus leveren wij op dit moment geen hulp op locatie.
    Wij halen wel nog systemen op die wij op onze locatie dan repareren, nakijken etc.
    Indien het Corona of Covid-19 virus voorbij is, dan leveren wij weer computerhulp op locatie.

    Go to Top